Motive sa va inscrieti afacerea pe Facebook
Promovarea pe Facebook
Nu mai e nici un secret faptul că promovarea pe Facebook (sau Facebook marketing), reprezintă una din cele mai mari oportunități pentru orice afacere, fie ea mică sau mare.
Dacă în urma unui sondaj din 2006 Facebook ieșea la egalitate cu berea. Ce au fost printre lucrurile favorite ale studenților din campusurile americane. Astăzi Facebook nu mai este doar o „jucărie” a tinerilor. A schimbat modul în care socializăm. Și poate avea un impact major asupra afacerilor noastre.
Întrucât Facebook înregistrează lunar 2 miliarde de utilizatori activi. Probabil că te întrebi dacă publicitatea pe Facebook este cea mai bună soluție ca să-ți dezvolți afacerea. Lista următoare prezintă numeroasele motive pentru care publicitatea pe Facebook este o alegere inteligentă pentru afaceri. Indiferent dacă reprezinți o afacere care este la început pe rețelele de socializare sau care caută noi modalități de a se dezvolta. Află când ar trebui să începi să faci publicitate.
Oricine poate să facă publicitate.
Fie că ești administratorul unei Pagini de Facebook, fie un promotor cu experiență care abia începe să folosească instrumentele pentru promotori Facebook ai la dispoziție diverse opțiuni pentru publicitate. Care să te ajute să-ți atingi obiectivele de afaceri, indiferent de experiența ta în publicitate.
Audiența ta este pe Facebook.
Facebook înregistrează lunar 2 miliarde de persoane active. Asta înseamnă că ai ocazia să te adresezi clienților actuali, celor noi și persoanelor interesate de afacerea sau organizația ta.
Reclame personalizate în funcție de obiectivele tale.
Facebook oferă o gamă de obiective de publicitate. Deci poți alege opțiunile potrivite nevoilor și obiectivelor tale de afaceri. Trebuie să selectezi obiectivele de publicitate care te vor ajuta să-ți atingi scopurile. Indiferent dacă scopul tău este să crești interacțiunile cu o postare, să redirecționezi persoanele către site-ul tău web sau să găsești clienți potențiali noi pentru afacerea ta, există un obiectiv de publicitate care să te ajute.
Soluții simple pentru reclame.
Poți crea reclame simplu și rapid, direct din Pagina de Facebook. Pentru a crea aceste tipuri de reclame, caută butonul Promovează în Pagina ta. Sau încearcă să promovezi o postare apăsând pe butonul Promovează postarea disponibil în anumite postări. Mai jos sunt prezentate câteva soluții de publicitate pe care le vei găsi în Pagina de Facebook.
- Postările promovate: te poate ajuta să obții mai multe aprecieri, distribuiri și comentarii. Pentru postările pe care le creezi. În plus, postările promovate reprezintă o modalitate de a te adresa unor persoane noi. Care probabil sunt interesate de conținutul tău, dar nu te urmăresc pe Facebook.
- Reclamă la Pagină: te poate ajuta să atragi mai multe persoane care să-ți aprecieze și să-ți urmărească Pagina.
- Reclamă la site-ul web: te poate ajuta să atragi mai multe persoane care să-ți viziteze site-ul web.
- Butonul de apel la acțiune Promovarea pe Facebook: utilizatorii pot interacționa cu Pagina ta. Prin intermediul butonului de apel la acțiune din pagină. Poți personaliza acest buton pentru a promova obiectivele Paginii. De exemplu, efectuarea de programări, efectuarea de achiziții sau vizitarea site-ului web. Crearea unei te poate ajuta să generezi conversii care sunt importante pentru Pagina ta.
Impactul organic este limitat.
Deși crearea și postarea regulată în Pagină reprezintă modalități utile de a te adresa unor persoane noi și clienților actuali. Te poți folosi de publicitate ca să extinzi impactul și să-ți dezvolți prezența online mai rapid. În prezent, pe Facebook este generat tot mai mult conținut. Ceea ce înseamnă că poate fi mai dificil să-ți afișezi conținutul persoanelor care contează mai mult pentru tine. Pentru a-ți păstra audiența implicată, a ajunge la utilizatori noi și a-ți posta cele mai noi produse sau servicii, poți să faci publicitate pe Facebook.
Reclamele sunt scalabile pe toate rețelele de socializare.
Reclamele de pe Facebook sunt integrate în platformele de socializare. Când faci publicitate pe Facebook, poți afișa reclamele și în alte locuri. Nu doar în secțiunea Noutăți. În funcție de locul în care ai creat reclama și de tipul acesteia, poți alege să-ți afișezi reclamele pe Instagram, Messenger și în Audience Network. Asta înseamnă că reclamele pot avea impact indiferent dacă utilizatorii sunt pe Facebook, într-o altă aplicație sau pe un alt site web.