Este de asemeanea cunoscut ca SEO cu plata sau ca publicitate cu plata.
Este tipul de publicitate care apare pe diverse site-uri ( banner ads ) si care apare de asemenea in partea cea mai din dreapta a paginii de rezultate generata de catre motorul de cautare.
Acest tip de publicitate poarta numele de “ad-uri”.
Ad-urile include de obicei cuvintele cheie referitoare la site-ul dumneavoastra.
De fapt, SEO anorganic reprezinta modalitatea usoara de a obtine mai mult trafic pe site-ul dumneavoastra, pentru o perioada lunga de timp.
Aceste ad-uri vor contine un link catre site-ul sau site-urile dumneavoastra.
Serviciile optimizarii anorganice:
– PPC ( Pay Per Click ) – CPC ( Cost Per Click ) – banner ads ( banere cu publicitate ) – etc…
Beneficiile optimizarii anorganice:
– este usor de implementat- site-ul obtine o pozitionare mai buna in rezultatele motoarelor de cautare intr-o perioada scurta de timp – genereaza trafic mai mare pe site intr-o perioada mai scurta de timp – spre deosebire de optimizarea organica, prin optimizarea anorganica rezultatele apar mai repede – optimizarea completa include si Social Media Marketing sau Social Media Optimization ( SMO )