Optimizare dispozitive mobile
SEO mobil este procesul de optimizare a site-ului dvs. web. Pentru a vă asigura că site-ul dvs. arată grozav și funcționează corect pe dispozitivele mobile. Când efectuați SEO mobil, veți oferi utilizatorilor o experiență pozitivă a site-ului. Deoarece arată grozav pe orice dispozitiv, indiferent de dimensiunea ecranului.
In cea mai recenta actualizare de algoritm de cautare, Google a facut clar faptul ca capacitatea unui site de a fi mobile-friendly. Va ocupa un rol esential in clasarea lui in primele pagini ale acestui motor de cautare. Cu ajutorul acestui nou parametru, fiecare trebuie sa lucreze din greu. Pentru optimizarea site-ului pentru mobil.
Uite ce considera Google important in clasamentele de cautare:
• Fonturile ar trebui sa miste in sus si in jos pentru o citire usoara pe ecranele mai mici ale dispozitivelor mobile.
• Butoanele, scrolling-ul si alte elemente de navigare ale site-ului ar trebui sa fie optimizate pentru atingere.
• Indiferent daca site-ul se bazeaza pe Flash sau nu trebuie sa te asiguri ca acest element nu cauzeaza probleme de incarcare.
• E ok sa ai URL-uri separate pentru dispozitive mobile. Atata timp cat asiguri redirecționarea utilizatorilor de telefonie mobila la URL-ul respectiv pentru desktop. Si nu faci de fapt un site cu totul diferit pentru dispozitivul mobil.
• Google recomanda, de asemenea, evitarea legaturilor incrucisate irelevante intre cele doua versiuni ale site-ului.
• Google mai spune ca, atunci cand faci optimizarea site-ului pentru mobil, paginile ar trebui sa se incarce mai repede. Fara a crea erori atunci cand este accesat de pe diferite dispozitive.
Haideți să aruncăm o privire la câteva statistici care arată de ce este important SEO mobil:
Oamenii petrec 70% din timpul lor pe internet pe mobil.
Când utilizatorii navighează online, 70% din timp, folosesc dispozitive portabile pentru a face acest lucru. Dacă utilizatorii își petrec cea mai mare parte a timpului folosind dispozitive mobile pentru a naviga pe web. Trebuie să vă asigurați că au o experiență pozitivă pe site-ul dvs. Dacă nu vă adaptați, riscați să pierdeți o mulțime de clienți potențiali pentru afacerea dvs. din cauza experienței slabe pe mobil.
74% dintre utilizatori au șanse mai mari să revină la un site web prietenos cu dispozitivele mobile
Este logic doar ca, dacă utilizatorii au o experiență mobilă pozitivă pe site-ul dvs., este mai probabil să revină din nou la paginile dvs. Revenirea pe site-ul dvs. poate avea un impact semnificativ asupra faptului că vizitatorii devin clienți potențiali pentru afacerea dvs.