Dr. SEO

Scrieti pentru cititori mai intai si apoi pentru motoarele de cautare

Continutul anima Internetul si astfel rezultatele cautarilor – probabil din aceasta cauza multi oameni scriu articole mai degraba pentru motoare de cautare decat pentru alti oameni. Daca va aflati in aceasta categorie si credeti ca principala dumneavoastra audienta sunt motoarele de cautare deoarece articolele se afla acolo doar ca sa ofere link catre site-ul dumneavoastra, atunci permiteti-mi sa va pun cateva intrebari:

De ce realizati marketing prin articole ?

Ca sa generez link-uri catre site-ul meu

De ce ?

Ca sa urc in clasament

De ce ?

Pentru ca mai multi oameni sa viziteze site-ul meu

De ce ?

Ca sa obtin mai multe vanzari

Deci faceti aceste lucruri pentru ca mai multi oameni sa va viziteze site-ul.

Si de ce mai exact scrieti in mare parte pentru motoarele de cautare? Tocmai ati recunoscut ca faceti marketing prin articole pentru a atrage oameni – nu motoare de cautare, ci oameni.

Daca articolul dumneavoastra este de neinteles pentru ca e plin de cuvinte cheie, credeti ca cineva isi va pierde timpul sa-l citeasca?

Chiar daca este primul rezultat intors in urma unei cautari, nimeni nu-i va acorda vreo atentie.

Daca cineva se uita pe articol si acesta nu poate fi citit, va dori acesta sa urmareasca link-urile din el care duc la site-ul dumneavoastra?

Ma indoiesc, din cauza ca acel cineva va crede ca site-ul este plin de alte lucruri ce nu pot fi citite.

Deci ideea este ca trebuie sa scrieti mai intai pentru si cititori si apoi pentru motoarele de cautare.

 

La ce va ganditi cand scrieti un articol?

Chiar inainte de a atinge tastatura trebuie sa va ganditi la cititori/

Cine sunt ei?
Ce este important pentru ei?
Cat de multe stiu acesta despre subiectul tratat?
La ce probleme cauta ei solutii?
Ce au nevoie sa stie?

Numai dupa ce ati raspuns la aceste intrebari puteti incepe sa scrieti un articol informativ si interesant pe care cineva va dori sa-l citeasca.

 

Dar cum ramane cu folosirea cuvintelor cheie?

Pentru ca scrieti pentru un cititor nu inseamna ca trebuie sa uitati de cuvintele cheie.

Asigurati-va ca acestea se afla in titlul care atrage atentia.
Impartiti articolul in mai multe paragrafe care sa fie usor de citit.
Creati titluri secundare informative care sa ajute cititorul sa arunce usor o privire rapida pe articol
Nu umpleti articolul cu link-uri

Pentru ca articolul sa fie usor de citit, uitati de densitatea cuvintelor cheie. Cand scrieti un articol ca si cum acest lucru l-ati face in mod obisnuit, veti folosi automat cuvinte cheie si alte cuvinte ce au legatura cu subiectul.

Dupa ce l-ati scris, cititi-l cu voce tare pentru a verifica ritul acestuia, usurinta cu care acesta curge sau existenta erorilor. Daca va impiedicati de cuvintele cheie probabil ati inclus prea multe. Uitati-va inca o data pe articolor si asigurati-va ca ati folosit cuvintele cheie in titlu si in titlurile secundare.

Politica de Confidentialitate · Conditii de utilizare · Cookie