Dr. SEO

Web Analytics

Este reprezentat de masurarea, colectarea, interpretarea si raportarea datelor traficului de internet pentru optimizarea rezultatelor de cautare.

Nu reprezinta doar un instrument de masurare si optimizare a traficului de pe un site web, ci si o unealta de marketing pentru testarea pietei.

Aplicatiile de Web Analytics pot ajuta de asemenea la difuzarea campaniilor de publicitate. Acestea ne ajuta sa vedem cat de mult creste traficul pe un site in urma unei camapnii de publicitate masurand astfel cat de eficienta a fost campania. Ele masoara traficul si popularitatea unui site oferind informatii pretioase pentru o cercetare de piata.

Exista doua categorii de Web Analytics:

Off-Site Web Analytics

Pe de o parte, se refera la analizarea traficului web indiferent daca dumneavoastra detineri sau nu un site.

Aceasta metoda de Web Analytics masoara potentialul de vizitatori al unui site, cota de vizibilitate in urma cautarii cu ajutorul motoarelor specializate ( Google, Yahoo, etc. ) si estimeaza numarul de comentarii.

Aceasta este o metoda de a analiza Internetul ca si intreg.

On-Site Web Analytics

Ee de alta parte, masoara comportamentul unui vizitator odata ajuns pe site-ul dumneavoastra.

On-Site Web Analytics masoara eficienta site-ului dumneavoastra intr-un context comercial, putand compara de exemplu numarul de vizite cu numarul de achizitii.

De regula datele sunt comparate cu alti indicatori ce masoara performanta site-ului dumneavoastra.

Google Analytics este cel mai utilizat serviciun de On-Site Web Analytics la nivel mondial desi sunt in curs de dezvoltare noi aplicatii ce promit sa ofere mai multe informatii.

Politica de Confidentialitate · Conditii de utilizare · Cookie